جذابیت تولید محتوای پشت صحنه کسب وکارها در اینستاگرام
دنبال کنندگان هر صفحه ای در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر علاقهمند هستند به جای تصویری خشک و بی احساس در مورد مدیر یا افراد تیم هم دید واضحی داشته باشند و همین نوع محوا می تواند نظر مخاطب را نسبت به برند و کسب و کار 180 درجه تغییر بدهد و باعث حس بهتر مخاطب در مورد آن برند شود . ولی صفحه ای که پر از تبلیغات، محصولات و فروشهای ویژه و اینجور چیزها باشد قطعا حس خوبی به مخاطب نمی دهد و باعث فراری شدن او می شود .

پس یکی از محتواهایی که باید به آن برای موفقیت در اینستاگرام کسب و کارتان توجه کنید تولید محتواهایی به اسم خانواده برند است .
مثلا ما تصمیم داریم به زودی در صفحه اینستاگرام تیممون پست هایی را به صورت هفتگی منتشر کنیم به نام# دیلی مدیا که مخاطب ما بتواند هر چه سریع تر با تیم ما آشنا شود و ارتباط بهتری برقرار کند .
از لحاظ روانشناسی اثبات شده است که افراد اگر حس کنند محتوایی به صورت ویژه برای دسته خاصی از مخاطبان تولید شده است قطعا تمایل بیشتری به مصرف محتوا و پیگیری صفحه دارند .
مثلا اگر شما به مخاطبان صفحه اینستاگرام تان اعلام کنید که تصمیم دارید 5 شنبه این هفته به بخش تولید محتوای شرکت یا بخش فروش مجموعه یا … بروید و با افرادی که در این بخش کار میکنند گپ و گفت داشته باشید و آنها را معرفی کنید قطعا مخاطبان زیادی از سر کنجکاوی منتظر فرارسیدن این روز می مانند . البته اگر در شروع کسب و کارتان هستید و فقط خودتان هستید و خودتان هم هیچ مشکلی نیست می توانید کمی از پشت صحنه زندگی روزانه خودتان را با مخاطب به اشتراک بگذارید تا مخاطب با صاحب برند بیشتر آشنا شود و ارتباط برقرار کند
این نوع از پستها یکی از مهمترین انواع محتوای اینستاگرامی هستند چرا که برند را انسانیتر و صمیمانهتر کرده و بخشی از فرهنگ کسب و کار شما را به مخاطب نمایش میدهند.این پستهای پشت صحنه نباید حالت نمایش و از خود تعریف کردن درباره بینقص بودن ساختار شرکت بگیرند. این پستها با مخاطب صمیمی شده و بخشی از شخصیت شرکت را برای مخاطب به نمایش میگذارند.
محتوای پشت صحنه می تواند این موارد باشد :
- پروفایل کارکنان و هم تیمی ها
- کارکنان در حال کار
- یک تور از محل کارتان
- حضور افراد تیم در رویدادها
بسیار عالی 👏🏼👏🏼